fredag 4 februari 2011

Taco Time

Nu har jag precis pratat med min världsbästa man och jag är så glad att han snart kommer hem :)

Idag hade jag tänkte ta itu med posten som har kommit under de sju veckor jag var i Sverige. Jag ser ett kuvert som är rätt intressant :)
Om det är vad jag tror det är visar jag det här senare :)

Jag har dragit iväg några mail nu på morgonen till folk som förhoppningsvis kan vara bra att ha på sin sida i jobbsökandet. Jag känner mig så himla positiv till mina möjligheter nu. Det kommer vara slitigt utav bara h-e att söka jobb, men jag är rätt säker på att det kommer bli bra till slut. Jag och Diana bollade lite affärsidéer igår.... det var inget konkret egentligen utan bara snack. Men det är väl så bra idéer uppstår...?

Idag är det alltså First Fridays @ Abbot Kinney. Det här infaller helt otroligt nog den första fredagen varje månad :) Idag är första gången jag ska gå så jag vet inte riktigt hur jag ska förklara något jag inte sett. När jag har fått det förklarat för mig låter det som ett gigantiskt utomhuspartaj på en avstängd gata. Det lovas en massa taco trucks (se nedan) och billig sprit :) Hoppas jag får med mig kameran!

Inga kommentarer: