söndag 13 februari 2011

Öga mot öga med Siedah Garrett

Jag har inte berättat det bästa som hände igår på festen :) Jag är så nära Michael Jackson när jag är här. Det är lustigt. Igår på jobbet var jag host på bistrot på Lil Waynes fest. Jag stod alltså vid incheckningen och visade folk till deras bord.

När Siedah Garrett kom upp till mig kunde jag inte tro att det var sant. Hon skrev "Man in the Mirror" och spelade in "I Just Can't Stop Loving You" med Michael. Om hon bara visste hur många gånger jag såg henne sjunga den sången med Michael när jag var liten på Dangerous-konserten. Lyssna på vad hon säger i slutet av de här intervjun.
Det här är den del av Dangerous-konserten som jag syftar på.... Michael och Siedah in action! Världens längsta intro, sjungandet börjar vid 2.30.
Vi hade blivit strängt tillsagda innan festen började att vi inte fick prata med någon av artisterna angående deras jobb..... jag fick kämpa för att inte bryta den regeln kan jag säga. Nu såhär i efterhand önskar jag att jag hade sagt något, men vi pratade lite i alla fall, även om vi aldrig nämnde Michael eller ens musik. Det bästa av allt var att hon var så otroligt trevlig. Så otroooligt trevlig. Hon hade ett leende på läpparna hela tiden. Det förvånar mig inte att hon och Michael gjorde underbar musik tillsammans.
Så nära men ändå så långt bort.

Inga kommentarer: