söndag 6 februari 2011

Man kan lära en gammal hund sitta

Jag vaknade ju som sagt inte på rätt sida imorse tack vare mina grannar. Men jag valde att göra något positivt av det så jag och Diana bestämde oss för att dra ut och hajka i alla fall. Den här dagen har jag gjort saker som ni i Sverige aldrig någonsin skulle tro att JAG gör :)

Vi hajkade i en timme i Runyon Canyon och ojojojojoj så jobbigt det var. Men UNDERBART! Det har varit cirka 25 grader idag på dagen och vi klättrade som två bergsgetter upp för det där satans berget. Upp kom vi!!! Still alive.... men bara nästan! Runyon Canyon är helt underbart, med utsiktsplatser lite här och var längs med stigarna. Det kryllar av "Hollywood"- människor och hundar av alla möjliga storlekar. Jag hade såklart inte kameran med mig men Diana tog kort med sin telefon som jag ska lägga upp när hon mailar dem till mig.

Nu kommer ni som känner mig tappa hakan.

Trött som ett as kom jag hem och vad gör jag då? Tränar mer, såklart!!! (Jag vet, jag vet inte vad som har hänt!) Jag har kört Brazil Buttlift nu helt enligt schemat så det här var dag fyra. Det var riktigt jobbigt men  jag gav inte upp :) Så DUKTIG!!!! :)

Nu är det välförtjänt bedtime som gäller :)

Inga kommentarer: