torsdag 10 februari 2011

En dag två intervjuer

Första intervjun avklarad..... de tog ungefär 15 minuter och det kändes inge bra alls. Jag tror inte att jag och det här företaget matchar. Det här är egentligen inte vad jag vill hålla på med.... Jaja, runt fyratiden idag ska de ringa tillbaks och säga om jag får komma på en andra intervju imorgon. Den intervjun är åtta timmar lång, så då är det allvar. Tänk om jag går igenom allt det och sen kommer jag på att jag inte vill hålla på med det här? Det känns som att jag måste säga ja bara för att jag inte har en inkomst. Är det så det fungerar, även om jag vet att det inte är en match?

Jaja. Vi får se.

Klockan 2pm idag har jag en annan intervju. Det företaget känns bättre efter en snabb titt på deras hemsida.... sport och jag går hand i hand... eller?

Varför hör jag inget från musikföretag? :(

Inga kommentarer: