onsdag 9 februari 2011

Happy

Jag är arbetslös. Eller mitt emellan två jobb som vissa så fint kallar det. Jag känner mig skitnervös, livrädd, jättefattig och helt oviss vad gäller framtiden, men jag mår så JÄVLA bra i alla fall. All stress och negativ ovisshet som jag kände när jag gick i skolan är som bortblåst. Det känns som att jag kan göra vad som helst nu och mitt öde bestäms utav mig och hur långt jag vågar pusha mig själv. Det känns som att jag är på HELT rätt väg. Känslan av att känna mig absolut vilsen och med bakbundna händer som jag kände sista året i skolan är som bortblåst. Nu känns det som att det står en möjlighet bakom varje hörn, istället för ett nytt hinder som jag kände när jag gick i skolan.

Jag är så redo att börja leva som en vuxen och JOBBA. Jag kanske går tillbaks till skolan någon gång i framtiden för en masters, men det kommer göras på halvtid. Det är SÅ skönt att ha arbetstillstånd. Obeskrivligt.


Inga kommentarer: