söndag 27 februari 2011

En dag på 3rd Street

Det var såååå härligt på 3rd Street idag. Solen tittade fram, folk på gatorna och musiker lite här och var. Med en Starbucks i handen och soft sällskap kan det inte bli fel! :) Jag såg Gabriel Aubry (Halle Berrys x-man) och deras söööööta dotter.... GUD vilken vacker unge! En stund senare såg jag Michelle från årets omgång av the Bachelor.... mycket konstig människa, men otroligt snygg!


Jag blir lite irriterad på att jobbet hela tiden knaprar på min fritid. Idag var jag på möte igen för något som var rätt onödigt.... det verkar som att de tycker att min lediga tid tillhör dem. Om jag brann för jobbet hade jag kunnat jobba dygnet runt... men det tar emot att lägga ner energi på något som jag inte planerar att fortsätta med. Men jag diggar min ledare så vi hade i alla fall kul när vi träffades :)


Hur som helst, det var en bra dag. Jag känner mig grymt positiv och jag vet att allt kommer bli bättre än jag någonsin hade kunnat hoppas på!

Inga kommentarer: