lördag 26 februari 2011

Ingen iPhone här inte....

FINN ETT FEL.


Jävla skit jag kunde inte köpa en iPhone :( Efter att ha spenderat en timme i affären var det bara det sista momentet kvar då de ringer till AT&T för att starta mitt abonnemang och precis DÄR tog det roliga slut. Eftersom mitt social security number aktiverades för endast några dagar sen har jag självklart inte lyckats bygga upp en credit score och pga detta krävde AT&T en deposit på 500 dollar. Då ska ni vet att en iPhone kostar 200 dollar här så depositen är helt galet hög. Så sanslöst irriterande!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM jag såg fram emot min mya nalle :(

Så nästa lördag är det jag som fixar kreditkort. Måste ha ett så jag kan börja bygga upp min credit score. Rätt sjukt att man bedöms utifrån ens förmåga att låna pengar?!

Inga kommentarer: