tisdag 8 februari 2011

Entusiastisk och väldigt manlig snubbe

Då var 6:e dagen av rumplyftande avklarat. Jag har så ont i benen nu att jag inte ens kommer i närheten av att kunna göra övningarna. Sen undrar jag också om jag belastar högersidan mer än vänster... kan det vara så? Det känns som att jag inte litar på styrkan i vänster ben och rövhalva, så jag fuskar liksom där, fast omedvetet. Jag upptäckte det idag och när jag verkligen koncentrerade mig på att göra övningarna fullt ut på den sidan märkte jag att det är mycket jobbigare än att göra med höger...... hur kontrollerar man det om man gör det omedvetet? Kan nån träningskunnig människa svara på om det här ens är möjligt?

När jag satte på videon kunde jag inte hålla mig för skratt, så jag filmade lite så ni förstår varför :) Take a look.

Inga kommentarer: