söndag 6 februari 2011

Nu är jag jävligt arg!

Tanken var att jag skulle ut och hajka nu på morgonen, men eftersom jag kom hem vid två inatt efter att ha jobbat downtown ville jag sova så jag ställde in med Diana. Det var ju onödigt med tanke på att jag VAKNADE 8 I ALLA FALL AV MINA GRANNARS JÄVLA MUSIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De är verkligen helt hjärnbefriade. Jag ska prata med min värd så snart jag ser honom, det här går inte. Jag menar det verkligen när jag säger att jag inte förstår hur man kan vara så jävla förbannat DUM I HUVUDET?! Och de är TVÅ stycken till och med. Jag hoppades ju att de kunde slå ihop sina två hjärnceller och på så sätt kanske kunna producera lite vett, men inte ens det verkar fungera. Jävla idioter.

Jag vill flytta nuuuuuuuu!

Inga kommentarer: