fredag 18 februari 2011

Oh no!

Nej usch det här är tragiskt. Jag älskar att YouTube:a gamla låtar.... alla kommer väl ihåg den här?

Jag har undrat länge vad som hände med D'Angelo? På 90-talet var han neo-soulens frontfigur.... men sen då? Så jag forskade lite och hittade det här....



Nej nej NEEEEEEEEEEEJ! Fan va deprimerad jag blev nu då!!!! Hur kan någon med så mycket TALANG förfalla så totalt? Och då menar jag inte bara kroppslig talang :) Han har blivit arresterad för kokaininnehav och sexköp. What a waste! Hans röst är ju fenomenal och han skulle verkligen behövas för att få fram ännu mer grym neo-soul!! Hoppas han skärper till sig och hittar tillbaks till musiken! Kolla här vilken feeling...

Jag älskar den här kommentaren under videon på YouTube:
"D'Angelo is the TRUTH! When was the last time you FELT the music? Sorry, but it was raw emotion that made these songs REAL, not somethin' about The Neighbors knowin' my name, or Being Successful, or being the Best I've Ever Had.... This man's gotta come back and school these young cats that their game's not on point....."

Inga kommentarer: