torsdag 24 februari 2011

L.O.V.E.L.Y.

Det här är bara för bra för att vara sant. Och jag tänker inte berätta vad det är, men det är JÄVLA bra. Jag jobbar så hårt jag kan, och det i kombination med en positiv inställning kommer ta mig PRECIS dit jag vill. När man minst anar det smäller det :) Det small lite idag........... en liten smäll. But still, en smäll ;)


Jag bevisade för mig själv att jag jobbar hårdare än de flesta andra under min tid på universitetet. Jag vet vad jag pallar, och jag pallar mycket. Nu bevisar jag för mig själv att med en positiv inställning och en jävla massa jävlar anamma kommer nya möjligheter min väg :) You just do what you gotta do to get where you wanna get. Det är helt sanslöst hur en till synes skruttig situation kan visa sig vara PRECIS vad som behövs.

Inga kommentarer: