torsdag 3 februari 2011

Movie galore

Vilken tur att jag somnade sex på kvällen igår. Eller inte. Vaknade klockan 4 på natten - tokpigg! Ikväll måste jag sitta uppe till minst klockan nio, annars kommer det vara svårt att få till dygnsrytmen.
Igår storhandlade jag. Det var helt sanslöst billigt med tanke på att dollarn står i 6,40 nu. Jag köpte en grunka som renar kranvattnet så nu behöver jag inte köpa vatten på flaska längre. Ett slag för miljön och ett långsiktigt slag för plånboken!


 Hyrde även 3 filmer. Salt var ju grym!! Om jag blir pånyttfödd ska jag be om att få se ut som Angelina. Dinner for Schmucks var väl sådär. Absolut inte så kul som alla har påstått att den är.... Inception tänkte jag se idag.

Nu är det time for frulle, sen tänkte jag dra ut på lite ärenden! Klockan är halv nio på morgonen, solen skiner och såhär ser veckans väder ut :)

Inga kommentarer: