måndag 7 februari 2011

Ojoj, idag har jag varit duktig!

Idag har jag uträttat mycket! Man kan säga att hela dagen har gått i nätverkandets tecken! Jag har uppdaterat och finslipat min LinkedIn-profil, ringt samtal och skickat mail till höger och vänster. Jag har även fått nos om ett jobb jag tänkte söka imorgon. Hann även med att skicka en grej till Marcus och hitta en kalender. Jag ÄLSKAR nya kalendrar, vad är det för fel på mig? Jag lovar mig själv att alltid använda samma penna och skriva jättefint i den... och det brukar hålla...... tills finals week då allt blir buller och bång och jag ristar in allt som ska göras med naglarna. Åt helvete med pennan, liksom. Men nu kanske det går bättre. Jag har ju nämligen inte finals mer :):)

Städade lägenheten också. OCH tränade. Shit - superwoman!!!!

Imorgon blir det en Monster-dag då jag ska leta igenom hela den sidan efter jobb jag kan söka.


Inga kommentarer: