torsdag 3 februari 2011

My day

Nu är jag på't igen! Började från ruta ett idag med mitt Brazilian Buttlift-program. Det är så sjukt jobbigt och jag fullkomligen hatar brudarna i träningsvideon. De LER hela tiden och allt ser så lätt ut! Fan ta dem alltså. Jag håller på krevera och kan knappt andas så när jag ser deras påklistrade leenden vill jag slå dem på käften. Det finns ju ingen i hela världen som ser ut så när man tränar?!? Det gick bra i alla fall och nu har jag ont i baken och benen! Får se hur det känns imorgon.

Absolut skitjobbigt.

Idag har jag hängt med Diana.... Jag var en snabbis på banken för ett ärende och sen träffades vi på Starbucks. Vi fönstershoppade lite också. Jag har blivit något sjukt grym på fönstershopping. Det är en konst. Att studera och flytta till ett land där man inte har arbetstillstånd har gjort mig till världsmästare i icke-shopping. Sad, but true.

Jag skjutsade hem Diana och sen drog jag hem till min skolåda och tränade och käkade middag. Nu är klockan snart 9pm så det är perfekt tid för mig att sussa. Dygnet omställt på två dagar! Inte dåligt! Imorgon är det First Friday som gäller! Berättar vad det är imorgon.... :)

Om jag ägde en iPhone hade jag haft nåt kort att lägga upp här. Men inte fan äger jag någon iPhone inte.

Inga kommentarer: