söndag 13 februari 2011

Jag festade lite med Lil Wayne ikväll

Det är det här som är så roligt med Los Angeles. Man vet aldrig vad som händer.
Jag jobbade ju som sagt ikväll. Eller om man nu kan kalla det jobba.... Jag var värd på den här snubbens fest.
Yep. Lil Wayne. Jag kunde inte sluta tänka på dig Josse när jag såg honom skutta runt för jag vet hur gärna du hade velat vara där ikväll :) Det var lite galet kan man säga :) Lil Wayne är INTE en stor kille och det kanske förklarar varför stället var packat med ENORMA livvakter. Själva studion där festen hölls hade anställt 30 vakter och sen kom varje artist med en egen stab av små snubbar på 300 kilo. Några av de som var där var Nikki Minaj, Drake, Reggie Bush, Mario..... och självklart Lil Wayne. Han ser så rolig ut...!!! Jay Sean uppträdde. Här är Nikki Minaj och Drakes senaste singel. Jag diggarn. Nikki Minaj blir bättre varje gång jag hör henne.
En minst sagt intressant kväll. Jag träffade folk från Jive och insåg hur gärna jag vill vara i musikindustrin. Det är där jag kommer hamna :)

Inga kommentarer: