söndag 28 november 2010

Voj vitto

Vilken dag alltså, och den är inte över ännu!
Checken gick åt helvete, precis som alla andra gånger vi försökt. Hoppas på bättre lycka imorgon.
Första mötet med min favvisgrupp gick jättebra och vår redovisning på tisdag kommer rocka.
Andra mötet med min marketing law-grupp gick väl också bra. Nu gäller det bara träna, träna och träna så det sitter som ett smäck!

Jag vill helst bara kasta alla böcker och pennor all världens väg och gå ut och handla julklappar! 2 weeks to go!

Halvt panikslagen. But it's all good!

-Och vad är det här för skit då?! 
Ungefär så reagerade jag igår när jag glatt insåg att jag hade mozarellasticks i frysen. Tog med ett leende på läpparna ut dem, endast för att upptäcka att de BARA kan tillagas i UGN!!!!??? Hallå?! 2010!!! Nästan 2011. V A D kan INTE tillagas i mikro? Suck. Kastade in skiten i frysen igen och surade i säkert fem minuter. Får väl ta med mig sticksen till någon som har en normal ugn. Det vill säga en ugn som man INTE behöver slänga in en tändsticka i. Nej, jag ljuger inte ens. Det är sant.

Inga kommentarer: