tisdag 23 november 2010

I'm alive

Jag tror att jag är rätt bra på att göra saker som måste göras. Speciellt när det har med skolan att göra. Men nu är det så mycket samtidigt på alla håll och kanter, och jag har nått någon sorts punkt där jag bara stänger av motorerna istället. Istället för att ta tag i det som måste göras och på så sätt få det gjort, så gör jag ingenting istället. Jag är för tillfället nästan absolut handlingsförlamad. Jag gör sånt som jag inte borde istället för att göra det jag måste. Min hjärna fetingvägrar fungera som den ska.

Men på något konstigt sätt gör jag saker hela tiden i alla fall. Om man MÅSTE göra saker så har man ju inget val liksom. Jag tycker mest att jag är oproduktiv tror jag. Det känns så när man inte har någon koll för att det är för mycket på en gång. Är det inte plugg så är det möten. Är det inte möten är det jobb. Är det inte jobb är det praktik. Är det inte praktik så oroar jag mig inför hur det ska bli i februari, med visum och skit hit och dit. Ibland försöker jag andas lite granna här och där också.

Det ska bli så skönt att växa upp och få ett jobb. Äntligen.

Jag fick i alla fall arslet ur vagnen och bokade tid till bilservice imorgon bitti. 0730 ska Jackson in på sjukan. Synd att han inte kan köra sig själv dit!!!!!!

Utsikten från vårat hotellrum i Miami. Underbart!

Inga kommentarer: