måndag 8 november 2010

60 frågor

1. Hur gammal är du om 5 år?
31... nästan 32. Härligt! Jag har fått för mig att 35 är den snyggaste åldern så det är bara tuta och köra!
2. Vem var den sista du träffade?
Diana och Rob igår kväll.
3. Hur lång är du?
177 härliga centimeter! 177,5 om vi ska vara petiga, och det tycker jag vi kan vara!
4. Vilken var den senaste film du sett?
Made in America: Bloods & Crips. Mycket intressant.
5. Vem ringde du senast?
Jag vet inte.... men jag låtsasringde nån (kan liksom vara vem som helst) för fem minuter sen så att en snubbe inte skulle komma fram och börja prata med mig.
6. Ditt senaste SMS och till vem?
"You too sexy mama! I'm already at home :) Can't wait for next weekend!" - till Diana.
7. Vad är helgens planer?
International marketing workshop lördag och kanske en show på söndag.... och plugg på söndag!
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS?
Skicka SMS - men det beror lite grann på vem du är.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda!
10. När såg du senast din mamma?
Ja, det var väl i början av januari...
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/grön... men SVART om jag tycker du är dum!
12. När vaknade du idag?
Jag somnade aldrig riktigt igår....
13. Har du någon gång hittat en katt?
Ehhh... nej? Brukar folk göra det?
14. Vilken är din favoritplats?
Konsertarenor... spelar egentligen ingen roll vilken det är :)
15. Vilken plats föredrar du minst?
Jag får nervösa anfall om folk omkring mig är höga eller för fulla... så sånna platser då...
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Högst upp på ett berg av pengar ;)
17. Vad skrämde dig som barn?
Pappas polispolare Mats var skitsläskig. Kom alltid i läskiga läderställ och på motorcykel och jag sprang åt andra hållet och storbölade, varje gång. Blött papper var också läskigt och är FORTFARANDE min största fobi. Pappas kinamat skrämde mig också.
18. Vem fick dig att skratta senast?
Diana igår kväll och Åsiktsmaskinen (hysteriskt rolig blogg på newztelge.se)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nä fö fan! Jag äger några riktiga pärlor! Tommy Nilsson, Orup och Krister Sandelin från 80-talet! Den röda tråden? Långt hår :) (Det här var för övrigt en övergående period i mitt liv och nu föredrar jag killar med rakad skalle... den enda som får fripass är Michael Jackson som gärna får rocka lite lockar!)
20. Har du stationär eller bärbar dator?
MacBook baby!
21. Sover du med eller utan kläder?
Marcus hemma, inga kläder. Marcus inte hemma, mycket kläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett! Men två länder :)
24. Har du någon gång spytt på någon?
Hahahaaaaaaaaaaaa! Jaaaaaaaaaaa! Chris fick sig en fin en som välkomstpresent på nattbussen från Stockholm till Södertälje back in 2002 :) Hahaha! Härliga minnen! Bra fångat Chrissan!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Horklackar funkar alltid finfint!
26. Är du social?
Ja, men bara om jag tycker om dig. Och jag tycker väldigt ofta inte om folk. Tyvärr. Eller det är väl mer så att jag inte orkar lägga ner tid på för många människor.
27. Vilken är din favoritglass?
Chocolate chip cookie dough. Gärna i massiva LASS :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala av mitt CSN-lån!
29. Tycker du om kinamat?
Ni vet pappas kinamat som jag nämnde tidigare? Jag GRÄT när jag åt det. Need I say more?
30. Tycker du om kaffe?
Njaejonä kanske. Starbuckskaffe, dvs mjölk med en skvätt kaffe.
31. Vad dricker du till frukost?
Om frukost över huvud taget intas är det väl apelsinjuice. Eller? Äh. Jag vet inte. Det enda som är giltigt som frukostdryck är ju O'Boy och det finns inte här :(
32. Sover du på någon särskild sida?
VÄNSTER SIDA ÄR MIN!!!! Marcus har inte riktigt fattat hur viktigt det är att jag ligger på vänster sida och älskar att plantera sig själv där bara för att retas :( Nu när jag sover ensam i ett år är jag helt vilsen och sover inte bra på nån sida alls, inte ens vänster :(
33. Kan du spela poker?
Jag tror det?
34. Tycker du om att mysa?
Ja.
35. Är du en beroendemänniska?
En vad?!
36. Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Yes! Det finns fler menlösa barn ska ni veta ;)
37. Vill du ha barn?
Ja, gärna mjölkchokladbarn :) Jag vill döpa killen till Jackson... men jag vet inte? Jag tror inte Marcus går med på det? :)
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, mikrolite franska och *trumvirvel* RÖVARSPRÅKET!
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, och det tackar vi för!
40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool om jag måste bada (vill inte trampa på slajmig botten eller bli uppäten av en haj) och havsstrand om jag vill bli tokbrun toksnabbt.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Vad som helst som har med musik att göra.
42. Äger du dyra smycken?
Haha! Nu var du rolig!
43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej, och om du har det så tycker jag lite synd om dig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Eh. Ett sugrör.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Chris, Peter och Gino, utan tvekan. Jag gillar smarta människor utan spärrar och med sjuk humor :) Den här trion är oslagbar!
46. Välj ett ärr på din kropp.
Det ska väl vara anuset på mitt vänsterknä då...
47. Vad har du för ringsignal?
Ja, men... inte vet jag. "Duh-duh-duh", typ. Jättetråkig i alla fall. Ni skulle förstå om ni såg min mobiltelefon.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten?
Alla mina Michael Jackson-tröjor :) Surprise!
49. Flirtar du mycket?
Nej, men många flirtar med mig :)
50. Vart togs din profilbild?
Playa del Rey Beach.
51. Kan du byta olja på bilen?
Hahaha! Nej, men jag kan betala någon annan som gör det.
52. Har du fått fortkörningsböter?
Oh shit nej då skulle jag dö. Jag är livrädd för polisen. Lite konstigt med tanke på att min pappa OCH pojkvän båda är poliser?
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Sista delen i Harry Potter-serien. Och NEJ - HP är inte för barn!
54. Läser du dagstidningen?
Skummar igenom LA Times och Aftonbladet online.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope.
56. Dansar du i bilen?
Mycket och hårt!
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på?
102.3 - KJLH! R&B, soul och sånt... finns ingen liknande kanal i Sverige, vilket är MYCKET tråkigt.
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper?
En idé till hur jag vill att min bloggheader ska se ut och jag höll på dö av skratt när jag var färdig. Jag kan tänka fram coola idéer, men jag kan FAN inte rita!
59. När var du i kyrkan senast?
Gospelkonsert för några år sen...
60. Vilka personer utmanar du?
Chris och min syrra...

1 kommentar:

Anonym sa...

Momatot.