tisdag 23 november 2010

Hitta kärleken i cyberspace

Jag har aldrig provat på det här med nätdejting, och kommer aldrig göra det heller, men jag tror det blir vanligare och vanligare. Var femte svensk har använt det tydligen, rätt många ju!! Jag kommer ihåg att i början ansågs det bara vara konstiga människor som sökte kärleken på nätet, men det har nog förändrats.
  
Jag vet flera personer som har anmält sig till och använt denna dejtingsajt. Det finna ju massor av människor som verkligen har träffat sitt livs kärlek på dejtingsajter och sen gått och gift sig och grejer... häftigt egentligen. Vem trodde det för 20 år sen liksom? Jag tycker det är dags att sudda bort dejtingsajtstabun. Det är inte knäppt att anmäla sig och det är inget fel med nätflirtande :) Ingen ska behöva sitta ensam och om kärleken hittas genom att surfa runt på olika personers profiler på Spraydate så go for it!

Inga kommentarer: