fredag 26 november 2010

Jag vill ha en sparkdräkt!

Fan asså. Jag har gått och suktat efter en OnePiece i cirka två veckor nu. Jag kom på den briljanta idén att jag skulle köpa en till mig och en till min syster som en kul grej till i vinter. Så kunde vi lufsa runt som övervuxna barn i varsin sparkdräkt. Skitkul, tänkte jag.

Det var inte lika skitkul när jag surfade in på OnePiece och kollade priserna. Den jag vill ha kostar över 2000 kronor!!!! What the f***?
Här är min absoluta favvo!! Den är i fleece!!! Är den inte mysig?! Tänk att sitta framför brasan och käka rödbetssallad i en sån här. Shit va nice!!!

Det finns massor att välja på! De flesta är inte i fleece, men de är jättefina i alla fall och säkert toksköna! Det är dags för sparkdräkter att bäras av vuxna! Vägra VUXENLIVET! :)


Inga kommentarer: