måndag 15 november 2010

Men skit va jag hatar hemliga nummer!!!!!!!

Jag gillar inte telefoner så speciellt mycket. Jag är kanske världsbäst på att messa men inte på att svara när det ringer. De är bra att ha när de behövs, men jag kommer aldrig bli en sån brutta som kan sitta och prata i telefon i flera om timmar om ingenting.

När det ringer från ett hemligt nummer får jag fanimej lite panik. Jag HATAR hemliga nummer. Varför måste du ha hemligt nummer liksom? Det hände nyss, och nu har jag suttit i 15 minuter och undrat vem det kan ha varit, och varför personen inte lämnade ett meddelande. Till saken hör att jag VÄGRAR svara på hemligt nummer om jag inte av någon anledning vet vem det är (vilket man sällan gör.... det förstör liksom hela meningen med hemliga nummer). Jag svarar inte på nummer jag inte känner till heller. Jag har nog lite telefonfobi. Så om du har hemligt nummer och vill nå mig. Good luck. Prata in ett meddelande. Jag ringer upp.

Så nu ska jag sitta här och undra vem fan det var som ringde 22.00 en måndagskväll. Ååååhhh! Fan för telefoner!!!!


Inga kommentarer: