måndag 1 november 2010

Jag behöver din hjälp

Men hur ska jag göra med min blogg då? Hjälp mig. Myshowroom.se eller helt egen sida? Jag vill kunna använda wordpress och styla min blogg HELT själv utan att vara styrd av en redan färdig mall/design.
Så, vad ska jag göra? Help me!

***

Det ska bli 34 grader här på onsdag och torsdag. Jag måste bli lite brun.... det är en fotografering på gång!

***

Jag ligger och lyssnar på K-Ci & Jojo nu. Ni vet, "All my life". Jag älskar att söka på gammal 90-talsmusik på YouTube. Skönt gung, liksom! Vilka minnen som kommer tillbaks sen då! Jag kommer ihåg att jag rusade in till tv'n på dagarna när jag kom hem från skolan och satte på MTV. Det var prio nummer ett. ALLTID. Sen var det bums in i köket, där jag gjorde chokladmackor. Receptet? Ja, det kan vi väl få. Macka + en halv centimeter smör + oboypulver + in i micron och DÄR SATT DEN! Vilken delikatess! Om jag var riktigt hungrig brukade jag slänga ihop en kladdkaka som jag satte i mig framför Total Request Live på MTV.

I'm telling you. 
Hård träning & näringsrik mat är A och O!


***

Inga kommentarer: