tisdag 2 november 2010

Squeeze your boom boom

Om min röv vore ett land skulle den vara typ Liechtenstein. Eller Andorra kanske. Något väldigt litet land. Fan. Jag vill ha lite junk in the trunk liksom :) Some cakes! Nu måste jag också få försvara mig lite och säga att det är inte mitt fel att jag att jag inte ser ut som Kim KardASSian. Det är min mammas fel, handikappet är nämligen nedärvt från henne.


Måste också inflika här och dessutom göra det väldigt klart att jag INTE vill se ut som Kim Kardashian. Hennes bak ser förjävlig ut om du frågar mig. Snudd på grotesk. Eller ja. Grotesk. 


Jag vill ha Gisele Bundchens junk in the trunk. Ett angel ass. Liten..... men liksom, utåt. Inte liten.... och liksom, inåt (som min röv).



Tänkte åstadkomma denna bakdelsförändring med Brazilian ButtLift, ett träningsprogram. Måste bara resonera med mig själv och intala mig själv att de 70 dollarna det kostar är ok att spendera. 70 dollar för en het sittkudde. Det är väl money well spent?

Inga kommentarer: