lördag 27 november 2010

Hold on tight!

Om jag kunde zooma mig till ställen (ni vet ufo-stråle och allt det där) så skulle jag vilja landa här nu. Mitt och Mackans hotellrum i Miami.
Där skulle jag vilja strutta runt en stund, och sen skulla jag vilja beama (just det, så heter det, inte zooma) mig till Sverige.

Men jag är ju hääääär. I snorkalla Kalifornien. Kanske inte snorkallt med svenska mått mätt men det är något typ av rekord för Kaliforninen i alla fall. Lustigt egentligen, är det inte värmerekord så är det kylarekord. Vänta nu. Kylarekord? Det låter konstigt. Det är inte ens ett ord va? Vad heter det?! Jag tror vår planet är lite sjuk....

Jag har studerat sönder min hjärna idag, men det var väl inget nytt, så jag tänker inte nämna något mer om det.
Pratade med Mackan en stund, vilket var väldigt underbart :) Jag har funderat lite mer på det där boendet vi kollade på. Hur kul är det att sitta där uppe i en glasbur under en jordbävning? Kanske inte så kul va? Mitt hus svajar när det är jordbävning, och då ska ni veta att det här huset är två våningar högt och jag bor på första. Tänk då att vara på 10:e våningen eller högre. Det är ba' på med bältet och hold on tight!!!!!!

Nu ska jag sova. Imorgon är det möte kl 1000 (kanske inte direkt möte, men en check ska cashas efter 2 år), 1100 och 1300. PÅ EN SÖNDAG! Braaaaaa där. Nu kör vi!

Inga kommentarer: