fredag 19 november 2010

OMG

Hes röst (krax). Ont i fötterna (aj!). Sus i öronen (va?).

Men det är ok. Det är till och med så att jag kanske välkomnar dessa åkommor eftersom jag älskar orsaken.

VILKEN JÄVLA KONSERT!!!!!!!!!!!!



Jag satt ner under EN låt. Resten var det liksom tokröj till, och då menar jag T-O-K-röj. Det är något speciellt med konserter i USA. Folk här har inga hämningar för det mesta, och det leder till helt galna konserter. I love it! Hela Staples Center kunde texterna till ALLA Ushers låtar. Det var magiskt. Det känns som en ask lyckopiller har exploderat i mitt hjärta :)

Det blev många videos och imorgon ska jag dela med mig :) Nu ska jag försöka sova.... lättare sagt än gjort efter tre timmars musikalisk testosteronexplosion på en scen framför mig och tre timmars hysteriskt lyckorus inom mig.
Det här med konserter är fanimej det bästa som finns.

Inga kommentarer: