tisdag 9 mars 2010

Warner? Sony? Universal?

Lundan - lugna ner sig nu :) Inte ga upp i limningen over att jag inte ar feminist. Du alskar mig anda ;)

Idag gick min graduation application igenom och det tackar vi for. Fick en klapp pa axeln och den uppmuntrande frasen "your GPA is through the roof!" Ett steg narmare kappan och hatten!

Pratade aven med min internship-radgivare Craig. Han ringde personligen till en person pa ett skivbolag och rekommenderade mig. Nu vantar vi pa svar :) Idag gar aven ansokan till SONY ivag. Jag har fatt mersmak!

Igar traffade jag Marcus i en nanosekund. Han sa att jag skulle mota honom i granden bakom mitt hus och dar stod han och vantade i sin polisbil :) Det levererades en spontan present i form av en shaker som jag behover till jobbet :) I love him! Vad ar det med uniformen som gor mig galen? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej tänker aldrig ge mig på den punkten ; )


Fasen va kul att du fick praktik platsen...go frida go frida !/Lundan

Anonym sa...

Kvinnans underlägsna ställning patriarkatet generellt sätt i världen....inte feminist????? Karlsson