lördag 20 mars 2010

LA Marathon

Ååhhhh jag vill att det ska bli imorgon NU :) 25,000 människor ska springa LA Marathon, och alla (eller de som orkar hela vägen) kommer gå i mål i Santa Monica. I stort sett hela norra sidan av stan kommer vara avstängd för bilar, och det kommer vara events lite överallt. Det kommer vara såååå mysigt.... ungefär som Turinge Marknad fast större, i solen och vid havet :):)

J
Jag kommer vara så nervös för Marcus skull! Han har haft problem med sin häl (jag har ingen aning om vad det är eller hur det stavas, men det låter som plannefetjiajtis när han säger det, haha) under en längre tid, och när de hade utbildning i fighttekniker på jobbet i måndags gjorde han illa sin hamstring eller vad det heter :( Han är inte alls glad för det, och har bestämt sig för att springa ett till maraton snart bara för att få springa med en 100% frisk kropp. Jag tror en av Marcus starkaste egenskaper är att han A L D R I G ger sig. 

Om jag glömmer kameran imorgon kommer jag bli mucho argos.
 

Inga kommentarer: