måndag 29 mars 2010

Sprinkles + Me = True

Nyss hemkommen från en dag med Kelly. Vi drog till Sprinkles (Oh my GOD I'm hooked) och käkade cupcakes och sen svirade vi ner på stranden i nån timme sådär. Nu ska jag laga mat till min utarbetade man som slutar snart.
Jag tog många bilder idag så de kommer upp senare :)

Fick en fråga av en läsare som handlade om huruvida det är stora skillnader på folk beroende på var man befinner sig i USA. Jag tror jag uppfattar frågan på rätt sätt... och svaret är ja. Men så tror jag det är överallt. USA är ett enormt land, och precis som det är skillnad på folk inom Europa, är det skillnad på folk i olika delar av USA. I den kristna och ofta konservativa södern är folk annorlunda från här i det liberala Kalifornien där "anything goes."




Inga kommentarer: