söndag 28 mars 2010

En perfekt dag vi hade för några dagar sen

Tog Jackson och åkte till Marcus.
Åkte förbi mitt och Chris första egna boende i USA, Oakwood Apartments i Marina Del Rey. (Och jaaaaa, det är en wunderbaum. Marcus har tvingat dit den. Jag hatar wunderbaums egentligen, förstår inte varför jag inte tar bort den).
Gick igenom Mariners Village (stället där Marcus bor) till bubbelpoolen. Mariners Village är underbart... med bäckar och små vattenfall här och där.
 Han satte kameran på tidsinställd korttagning och försökte dra i mig så jag skulle se dum ut på kortet. Resultatet blev bara ett konstigt kort istället för ett romantiskt kort som JAG ville ha.
 Gick vidare till kanalen och havet som vi har utsikt över från balkongen. Till höger om oss på det här kortet har vi havet.
 Gick hem där jag begravde mig i böcker och Marcus lät en tv-kock guida honom genom hans första grekiska maträtt, som för övrigt blev riktigt gooood :)

Inga kommentarer: