lördag 13 mars 2010

Nails Nails Nails

Igår ville jag så gärna så gärna gå och göra manikyr och pedikyr på Main Street... jag körde förbi både en och två gånger, men bestämde mig tillslut för att åka och köpa eget nagellack, aceton och bomullstussar så jag kunde göra det själv. It backfired. Det jag köpte var 10 dollar dyrare än vad det hade kostat att gå och lyxa till det på en nagelsalong.
Men... i längden är det ju billigare :) Manikyr håller bara nån vecka... och sen får man göra det igen. Nu kan jag kladda på min "Red Hot Ayers Rock" när jag vill, utan att betala :) By the way! I LOVE OPI!!!!!!!!!! Med deras base coat over top coat sitter nagellacket jättelänge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Good post and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

Anonym sa...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.