torsdag 25 mars 2010

I'm back!

För några dagar sen var jag på ett middagsevent på i en inspelningsstudio i Hollywood där de här två herrarna minglade och flummade runt på scenen.
Steve Carell från "the Office" och ett gäng filmer och Jason Alexander från "Seinfeld". När jag såg Jason Alexander (som för övrigt ser väldigt ung ut i verkligheten) tänkte jag på Rikard!! Har för mig att Seinfeld är hans typ av humor :) Som vanligt med kända människor var båda småttingar.

Min kändis sprang ju maraton och nu har bilderna kommit upp. Om du klickar här och skriver in hans efternamn Mitchell och hans löparnummer 8985 kommer bilderna upp som man kan klicka på. Det finns bilder från hela loppets gång... tur att arrangörerna tar bilder, men synd att de kostar skjortan!

Mackan känner fortfarande av ben/hälskadan så vi drog ner till jacuzzin igår på förmiddagen igen. Den här gången hade jag bikini och bubblade jag med. Tog bilder, men glömde kameran hos Marcus såklart. Efter bubbelbadet spenderade jag 7 timmar med näsan i böcker inför en midterm, och Marcus lagade mat till mig. Hemmagjorda biffar av lammfärs på grillspett med grekisk sallad och tzatziki :) Jag tog kort på hans rätt så originella matlagningsteknik - kommer så fort jag får min kamera :)

Inga kommentarer: