onsdag 10 mars 2010

Va fan är det som händer?

Lite torka i skallen idag. Drog ner till 3rd Street för att plugga på Starbucks - köpte en kaffe och muffins, men fick äta och dricka sittandes på en bänk ute på gatan istället för alla stolar var upptagna. Blev trakasserad av en idiot på Bank of America som gick runt i vit särk, röda skor och röd halsduk och skrek på nån gud eller nåt. Han skrek på mig också. Finfint! Tänkte även gå till Barnes & Noble och köpa en musikindustribok, men orkade inte gå hela vägen dit. Den är säkert billigare online i alla fall. Behöver ett par platta vardagsskor. Tänkte köpa ett par idag, men alla var för dyra. Kom hem och lyckades slänga en enorm bunke med äcklig sallad över hela köksgolvet. Fick plocka upp med händerna. Spyvarning. Fortsatte med en sväng med dammsugaren och lyckades suga upp Marcus mobilladdare. Fiskade dock ut den ur dammätaren. Undrar vad som händer härnäst? Jag ska bänka mig i min soffa. Där kan inget hända... tror jag.

 

Inga kommentarer: