lördag 6 mars 2010

A corner office, with views of the city, and a giant Michael Jackson painting. Thank you.

Imorse när jag åkte till ett ställe som jag egentligen inte ska vara på men är på i alla fall (I know, I'm secretive) stannade jag på Starbucks för en white mocha with whip och en blueberry muffin. Perfa frulle. Anyway - jag tänkte inte riktigt på byggnaden som låg på andra sidan korsningen.... den har ju legat där forever liksom och är skittråkig. Tills jag såg den nya loggan på byggnaden när jag tittade i backspegeln! OJOJOJ! :)
Det var ju byggnaden som SONY Music har köpt i Beverly Hills och ska fräscha till!!! Jag ser det som ett tecken! Hoppas att de renoverar ett av kontoren i min stil - jag menar, det är ju ändå jag som ska sitta där om några år. Lika bra de fixar det nu.

 

Inga kommentarer: