torsdag 18 mars 2010

Live to win!

Till er som lämnar kommentarer i min blogg. Glöm inte att säga vem det är från. Ibland kan jag gissa vem det är från, men oftast inte. Skriv erat namn, om ni inte är rädda och vill vara anonyma dvs ;)

Jag har precis läst ut den här snubbens bok.
D
Den var riktigt skön att läsa, och jag känner igen mig i något på varje sida. Hans passion för musik är lite mer praktisk än min - han är ju ett musikgeni som spelar massa instrument och kan knåpa ihop dängor till allt från Celine Dion till Katy Perry. Men ändå... att läsa om en svensk med stark dragning till USA och musikvärlden, som precis som jag avskyr ordet lagom och kör så det ryker med drömmar som ledstjärna i livet.... det är inspirerande! Andreas Carlsson... och Cheirongänget på 90-talet satte verkligen Sverige i fokus inom musikvärlden. Häftigt från ett sånt litet pytteland! Härlig bok för drömmare och musikälskare som jag!

Inga kommentarer: