fredag 19 mars 2010

No camera today either!

Jag glömde kameran idag. Igen.

Jag och Marcus åkte till Dodger Stadium så han kunde hämta ut nummerlapp och en massa annat grunk inför maratonet på söndag. Han kom direkt från arméträningen, så han hade uniform och jag tror varenda liten pojke pekade på honom :) 

Hur som helst... på vägen tillbaks ville M åka vägen som han ska springa på söndag. Jag konstaterade att jag skulle ha varit en blöt pöl efter en tiondel av racet... eller nej fan... ännu tidigare. Två varv inne på Dodger Stadium hade varit nog för lilla jag :) Grejen var den att vi åkte förbi sååååå mycket som jag ville ta kort på! Satan, det är ju inte ofta man åker igenom hela jäkla LA! Marcus berättade att sist han var i Dodger Stadium var när han såg en konsert med The Jacksons... och bara det är ju en anledning att bränna av 35 kort.

Nu försöker jag plugga, men jag har sån huvudvärk :( Måste få en del gjort idag.... två midterms nästa vecka!

Inga kommentarer: