tisdag 30 mars 2010

Lite glad.... lite ledsen...

Nu ar klockan 19.00 och jag ar fortfarande kvar i skolan. Sitter i en datorsal och vantar pa min klass som borjar om en timme. Jag ar helt slut. Jag fick i alla fall tillbaks mina tva midterms och jag fick A pa bada :):):):) Marknadsforingsprovet hade den sjukaste poangfordelningen jag nagonsin sett, med 23 (!!!!!) F. Sanslost...

Klockan 22.00 ikvall borjar som sagt mitt spring break :) I need it. Sen ar det fem veckor kvar i skolan av den har terminen.
Jag ar riktigt ledsen att jag inte kan aka till Sverige i sommar.... forhoppningsvis kommer det kanske ga om jag kan skippa nagon av de forsta veckorna av hostterminen. Vi far se... deprimerande ar det i alla fall. Pa samma gang kan jag inte forvanta mig att kunna aka till Sverige sa ofta som jag har gjort de senaste aren. Forhoppningsvis bor jag i en normal lagenhet snart, sa jag kan bjuda over folk och kunna erbjuda ett bra stalle att bo pa.... jag skulle sa garna vilja andra om lite sa att USA och Sverige ligger jattenara varandra... den dar javla Atlanten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyll igen skiten säger jag bara! :( /Lindgren