fredag 26 mars 2010

Battery low

Ibland är det så psykiskt jobbigt med plugget. Jag har blivit bättre, men med höga krav kommer mycket press. Jag har sagt det tidigare och det känns mer för varje vecka. Även om jag verkligen tycker om att plugga, så känns det som att min energitank snart är tom vad gäller midterms, projekt och finals. Tur att jag är klar i december....

Men det verkar ju löna sig att slita i alla fall för idag blev jag inbjuden till en exklusiv organisation som heter Phi Kappa Phi. Det är ett honor society för seniors som faller inom skolans högsta 10%. Och det gör jag tydligen. Kostar att gå med, men jag tror det är värt det.... ska ta reda på lite mer om organisationen, men det som stoppar mig nu är just det där med medlemsavgiften. 67 dollar är typ en fortune. Sad. But true.

Min Macka gjorde mig jätteglad idag när han sa att han ändrar sitt pass så han och jag kan vara lediga tillsammans imorgon. Jag har klass på morgonen (jag vet... en lördag, suck) men åker direkt till honom efteråt. Jag vill göra något roligt! Hoppas han inte jobbar allt för sent inatt, för då kommer han vara toktrött imorgon.

 Ungefär lika trött som jag är nu. Har pluggat och softat idag.... men jag sov inte så mycket inatt för jag vaknade av magknip :( F U Cerazette!

På söndag ska jag hänga med Kelly.. förhoppningsvis blir det cupcakes på Sprinkles :) Det är säkert bra för magen!
Vincent, Jonathan och Christopher - jag saknar er!!!! Ladda ner Skype så vi kan videochatta!

Inga kommentarer: