onsdag 6 oktober 2010

Svullo

Vilken fin middag jag har käkat idag. Medium 6 cheese pizza (heaven), 8 piece cheese bread och chocolate lava crunch cake. Mycket grönsaker där! Hela kostcirkeln sörrö! Det enda som intagits under middagstid de senaste 2 dagarna är p-piller (kanske inte så jättemättande).... så jag slog på stort idag!

Tog några kort utanför kontoret för ett tag sen.

Jag sa ju att jag skulle sitta här en vacker dag. Blod, svett och tårar offrades.... men här står jag utanför Sony Musics kontor i Beverly Hills!

Stor byggnad. Liten Frida.

Tänk så tokigt det kan bli. Råkade få med min BMW på kortet också. Så det kan gå.

Jag måste plugga nu. (Nu har jag skrivit och raderat, skrivit igen och raderat igen, en massa babbel om hur mycket jag avskyr skolan och hur lite jag vill plugga... men det var ju liksom no big news där... så jag säger ingenting istället). 

JÄVLA K*KSKOLA jag vill inte vill inte vill inte!!!!!!

Inga kommentarer: