måndag 25 oktober 2010

It's a new day

Nu önskar jag att Mackan vore hemma så han kunde gå upp ur sängen och göra värsta omeletten till mig :) Men nu är det ju inte riktigt så och jag får istället kliva upp själv och rosta några sketna mackor. Tänk va mycket godare mackorna skulle vara om det fanns leverpastej i det här landet!! Åååååhhhh O´BOY! Jag vet jag är fem år.


Ikväll har jag ett litet quiz i internationell marknadsföring. Det kommer nog gå bra. Har två kapitel att läsa... no biggie. Då är det dags att kickstarta den här dagen då!

Åh just det, ödsla inte ALL er energi på att lämna kommentarer när ni surfar in på min blogg. Snälla nån, ni kommenterar ju nästan så mycket att servern kraschar. NOT.
VILKA ÄR NI?!
Skicka ett litet hej liksom :) Det gör inte ont och jag skulle tycka det var skitkul!

2 kommentarer:

martin sa...

Hej ;)

Anonym sa...

Din förra bild skrämmer nog alla blyga bloggläsare Frida.../Lindgren stammisen :P