onsdag 20 oktober 2010

Nöjd med dagen

Kände mig syyyyykt smart idag när jag kom hem från skolan. Sjukt smart och sjukt undernärd. En presentation (som vi rockade), en inlämnad uppsats och den svåraste midtermen jag har gjort på 4 år - CHECK! Jag hade skrivkramp efter min midterm, min hjärna kändes HELT tömd på information och ojojoj vad det var knepigt! Men det gick bra.... tror jag!

Jag tror dagen gick så bra för jag lyssnade (läs: rockade loss) på (till) P.Y.T i bilen påväg till skolan idag.

Var i skolan från 1100 till 2100. Pluggade nonstop, om jag inte var på lektion. Åt ingenting. Braaaaa där. Så jag belönade mig själv med McDonalds. Ja exakt. Belönade. Jag kanske har flyttat till ett land där hamburgare är en tredjedel av kostcirkeln (de andra två delarna består av chips och droger) men jag anser fortfarande att McDonalds är festligt :) Det var ju LYX när man var liten och fick dra till Dånken! Det sitter i!!

Hyrde "Our Family Wedding".... kollat på den nu... fick panik när min dator vägrade spotta ut dvd'n och istället började brumma. Jag tror den sjunger på sista versen min lilla MacBook. 9 veckor till, KÄMPA!


Sjukt trött nu. Min hjärna känns manglad. Men det är en skön känsla varje gång man känner att man är duktig på någonting och jag är alltid stolt över mig själv när jag håller föredrag eller redovisar. Kanske borde berätta mer om det någon annan gång....

Inga kommentarer: