torsdag 21 oktober 2010

I'm on a musical high

Inte visste jag att konserten skulle resultera i en high five med Miguel, men det gjorde den i alla fall. Skön snubbe det dära. Ni förståååår inte hur bra han är. Han rockade järnet som förband till Mary J. Blige. Klockrent! Efter hans set gick jag och Mo backstage och det var riktigt roligt att se någon som är påväg upp upp upp i musikindustrin vara så otroligt trevlig och stå med båda fötterna på jorden.

Lyssna nu på mig Sverige. Den här Miguel kommer bli stor. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen det! Seså. Gå in på youtube och sök på Miguel Jontel... enjoy :) Kom ihåg, ni hörde det från MIG först.


Mary J. Blige var faktiskt över förväntan. Sjukt snygg dessutom. Jag har sett några tv-framträdanden av henne och aldrig tyckt att hennes röst håller, men jäklar hon lyfte taket på arenan idag! Jag älskar fanimej konserter!!!!!! Alla dansade i gångarna och sittplatser blev snabbt ståplatser. Himmelriket. 

Inga kommentarer: