torsdag 14 oktober 2010

It's close to midnight, and something evil's lurking in the dark

Vad har jag gett mig in på?
Den 21:a oktober ska jag och Sony-gänget dra till Universal Studios. Men det är inte det klämkäcka Universal man är van vid. Nej då. Under oktober månad förvandlas det varje kväll kl 1900 till "Halloween Horror Nights". Det här mina vänner, är INTE att leka med. Jag råkade hamna mitt i skiten för två år sen då jag jobbade på en privatfest på Universal Studios. Jag slutade vid midnatt och gick glatt ut i parken, helt ovetandes om att det var horror night och sket fanimej nästan på mig. På fullaste allvar - det är som att kliva rakt in i en mardröm och det är helt sanslöst sjukt jobbigt. 


Fast forward 2 år och nu har jag alltså frivilligt anmält mig till det här spektaklet. Alla rides i parken är omgjorda till skräckisar och det fullkomligen KRYLLAR av utklädda äcklos. Ni kan ju tänka er, med tanke på Universals budget, vad "utklädda" betyder. De är ÖVERALLT och de är SKITLÄSKIGA. Jag kollade på hemsidan idag och de har t.o.m utklädda små MÖRDARBARN!!!! Äh, fy fan. Jag är redan rädd.


Om den här jäveln börjar jaga mig finns det en risk att jag ger honom eller henne en propp. Jag skiter i om det är en unge.


1 kommentar:

Anonym sa...

Killerkid! Kommer du ihåg ungen på vår gård på Bangatan? Han som skrev Viiiiit efter oss (vi hade Båtsman med oss tror jag) och jagade oss till hissen i sann the grudge-anda. Minns du?