söndag 3 oktober 2010

"She looks like a model, except she's got a little more ass"

Idag hörde agenturen av sig igen och bad mig komma på audition. Jag lägger det här på hyllan nu. Jag tackade nej igen och det är tredje gången i rad nu som jag av någon anledning säger nej. De sa att eftersom jag bokade om första auditiontiden är det här antagligen inte min högsta prioritet och där slog de huvudet på spiken. Flickdrömmen är borta. Jag vill inte gå ner två centimer runt midjan. Det är helt enkelt inte lockande längre. Jag kommer aldrig kunna livnära mig på modellande för jag ser inte "perfekt" ut och jag kommer aldrig sträva efter att bli "modellperfekt". Jag är "Frida-perfekt"! :) Det är inte så jäkla roligt, så jag säger stopp nu :) Never again. Bye bye :)


Jag vill beställa hem mat idag. Lata mig och bara plugga utan att behöva tänka på matlagande. Meeeeen. Jag är dutti. Jag ska laga mat! Pråmiss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gryyyyyyyyyymt Frida, på dom jävlarna bara!! O helt rätt att äta ute - belöning is the shit! Snart är det december = skolan är klar för dig + att vi ska leka MASSA!/ Lindgren

Josie1 sa...

Oh yes Frida, you are perfect <3