måndag 25 oktober 2010

Questions and Answers

Ok, det var ju inte sådär jättemånga som hade stake nog att säga hej i bloggen, men jag tycker om er små spioner i alla fall :)
Fortsätt kommentera ni som vågar - I LIKE IT :)

En sak tänkte jag på. Om någon har frågor gällande något som jag kanske kan hjälpa till med (Lil, nu tänkte jag lite på dig) så skriv gärna frågan som en kommentar så svarar jag i form av ett blogginlägg. Jag vet att en del svenskar som funderar på att åka över pölen för att plugga läser min blogg. Jag kan ge er både en, två och 35 sanningar, så din fråga hjälper säkert någon annan i samma sits också. Jag kommer nog inte maila folk direkt med svar, men hjälper gärna till om folk undrar över hela "studera i USA"-grejen, eller vad som helst egentligen? Så, skriv en fråga i kommentarsfältet och checka tillbaks på bloggen efter ditt svar. Ni kan fråga om vad som helst egentligen, men ibland får jag kommentarer där någon frågar hur jag mår... och det svarar jag inte på... det framgår ju i bloggen :)

Ask away, peeps!


1 kommentar:

madde sa...

Snygg klänning!!!