fredag 22 oktober 2010

I told you!

Jag har inte badat i havet här i Los Angeles. Yes, you heard me! Jag har bott här i fyra år, men aldrig simmat i havet. Jag går i till knähöjd ungefär. Möjligtvis till höften om jag känner mig modig. Det finns två anledningar till detta, kanske väldigt märkliga, beteende. 1) Vattnet i LA är iskallt och 2) Mr. Shark.
När jag säger till folk att jag är rädd för hajar är det väl lite på skoj, men inte helt! Jag troooor verkligen att de guppar runt där ute och jag är inte helt ok med att bli hajmat. De flesta säger "det finns inte hajar här, du inbillar dig bara, chansen är så liten" och bla bla bla bla bla.

Imorse inträffade en dödlig hajattack norr om Los Angeles. En man som badade blev attackerad så nu är alla stränder avstängda. Det är I N T E långt härifrån. Jag sa ju det. Man ska inte gå långt ut i vattnet!!! Jag kommer knäbada för evigt, hur töntigt det än är.


Inga kommentarer: