fredag 15 oktober 2010

Glasögonorm

Jag måste bli bättre på att använda mina glajjer. Så är det bara. Många gånger när jag pluggar får jag ont i skallen, men aldrig när mina bågar är på!


Jag surfade runt på Optikbutiken idag. Lättnavigerad och klar sida, synd bara att de inte visar alla glasögon på en modell, det gillar jag. Men mycket fina glasögon fanns det allt! Låtsasshoppade för mina låtsaspengar :) Jag blev så glad när jag såg fliken "barnbågar". Kom att tänka på Ellinor som fick glasögon i stort sett samma dag hon föddes och det fanns bara en modell - blå eller rosa - att välja två. Coola saker det finns.... kolla den här till exempel! Det är snyggt med FÄRG!


Såg också att man kan låna hem glasögon innan man köper dem. Det är ju grymt bra ju! Jag kommer ihåg när jag köpte glasögon att jag fick låna hem tre bågar. Det är omöjligt att köpa i affären utan att prova med glajjerna på några dagar! Jag behöver ju inte glasögon hela tiden... man kanske skulle ta och köpa ett par (när plånboken tillåter) utan styrka? Snygga bågar är ju som ett smycke ju! Surfa in hos Optikbutiken och tjacka ett par snygga glasögon vetja!

Inga kommentarer: