onsdag 25 augusti 2010

Tre punkter!

Ok, nu är det så mycket jag måste skriva om att jag måste göra en checklist!

1. Håkan
2. Chris
3. SONY

(ok, det var inte så mycket men ni vet.... minne som en mums-mums)

Ita fylle Håååååkan fötti :) Såtär ja!!! Lit panik pa Pershagsveegen kan ja låååva, men klöm no sej int - 40 e det ny 30! Mycke pra! 


Här är vi på en kryssning sommaren 2008. Håkan, syrran, jag och kidsen. Håkan är utan tvekan den bästa svågern i hela världen och OSLAGBAR när det kommer till att leka finne :) Den här mannen borde ha en egen tv-show!
Grattis snygging!!! :)

Nästa punkt att avverka!
CHRIS-PISS kommer hit! :) Min USA-polare! Det är fan på tiden bruden!

Vi tycker om att klä upp oss och leka sexiga....

.... men det är så mycket roligare att ha kundvagnsrace hemma hos Gino osminkade :)

Du är välkommen babe. Du kan få två kvadratmeter hemma hos mig, så tar jag de andra två. Finns det hjärterum finns det rövroom.

Punkt nummer tre. SONY. I LOVE IT :) Första dagen idag. Gillar teamet, gillar musiken :) Fick med mig Usher's nya skiva Versus, och diggade på HÖG volym påväg hem. Tog strandvägen och kunde inte sluta le när jag tittade ut över havet med musik pumpandes ut ur högtalarna. Det är livet det!

1 kommentar:

Chris sa...

LOVE LOVE LOVE!

Jag kan sova i bilen om din röv skulle ha växt sen sist :)

Åhhhhhhhhhh jag längtar ihjäl mig!