torsdag 5 augusti 2010

Chipmunk for life!

En fläta. Sen tar det stopp. Jag är sååååå dålig på att fixa och trixa med hår. Jag måste skärpa mig. Det vore ju jättekul att kunna göra frisyrer och grejer, så man slipper gå runt med tråkhår dagarna i ända. Jag vill ha en plattång. Det vore en bra start.


Drog till poolen vid Mariners Village idag igen. Det är såååå skönt att ligga där. Jag tror nog att jag är mer för poolen än havet... ibland. Gillar inte att ligga själv på stranden, det finns för många mysko personer i krokarna. Nu har jag förresten nedgraderat till SPF 30. Har kört med SPF 55 hela året.. men det HÄNDER ju ingenting!!!!!!!

Kollade på Tyras blogg idag. Jag höll på dö av skratt när jag såg det här inlägget och det är ännu en anledning till att jag ska uppgradera till en MacBook Pro med nya operativsystemet och alla roliga program när jag får en inkomst :) Om jag hade det där programmet hade jag absolut missbrukat det VARJE DAG. Marcus har en chipmunk-inställning på sin telefon som förvränger rösten och om jag väl börjar fula mig kan jag inte lägga ifrån mig telefonen. Underbart roligt tidsfördriv när man inte har nåt liv. Once you go Mac, you never go back! 

Inga kommentarer: