måndag 30 augusti 2010

My apartment comes with a not so pretty soundtrack....

Klockan är 23.00 och det är knappast nån idé över huvud taget för mig att ens försöka sova. Mina grannar bråkar... IGEN. Men den här gången är det heeeelt galet. Deras lägenhet är lika liten som min. Vad gör man när man blir trött på varann? Ställer sig i varsitt hörn och surar med ryggen till? Det är bara tre lägenheter här, så det blir lite pinsamt när de är så högljudda och ALLA hör. De bjuder på massa kärleksfulla utrop.

Shut the fuck up. You fucking asshole. Leave my fucking life. Son of a bitch. Shut the fuck up bitch. Och det är inte direkt så att de använder småååå bokstäver när de säger det här till varandra.

Jag kanske är naiv, men jag är helt förskräckt att man i ett förhållande ens kan hålla på som de gör nu?? Ok, par gör slut och bla bla bla, men måste man vända upp och ner på en lägenhet och kalla den andra alla fula namn som finns i ordboken? Skrikandes? 
Jag tror jag är jäääävligt svår att bråka med i ett förhållande. Det är så sällan jag tycker något är värt att höja rösten över eller bråka om. Diskutera funkar oftast... och om inte det funkar kommer det inte funka att bråka fram en lösning heller för den delen. 



Make love, not war ;)

Inga kommentarer: