måndag 2 augusti 2010

Barr och bebisar

Dollarn är nere på 7,10 SEK!!!!! Oh yes baby...... fortsätt så! I LIKE IT!!! Om den här trenden fortsätter kanske jag kan avancera från små Cup Noodles till lite större Bowl Noodles? ;)

Snart ryker barret förresten. Det känns ungefär som granris. Ser ut ungefär som granris också för den delen. LÄNGTAR! Det kommer bli mörkare, och ca en decimeter kortare! Jag säger 1 decimeter, men jag kommer nog inte våga mer än ca 6 centimeter..... jag gillar långt hår :)


Men hörni TÄNK va underbart om dollarn kan gå under 7 SEK och sen hålla sig där under hela hösten? Det vore ju prima skinka! När jag börjar jobba vill jag att dollarn går upp så alla dollares jag ska håva in är värda mer i SEK. Men dollarn får gärna dippa sen i maj månad när min familj kommer till USA. Synd att jag inte är valutadrottning.

Åh jag har en fråga! Mina grannar sitter utanför och det är en liten bebis med i sällskapet. Den (vet inte om det är en han eller hon....) skrattar hela tiden. Mina äggstockar sprattlar. Så till frågan.... ni vet sånna här fjantsidor där man kan skicka in bilder på "mamman" och "pappan" och sen se hur ens "barn" kommer se ut..... vet ni en gratis sån, där man inte behöver anmäla sig och så? Skulle vara så roligt att göra och sen visa Marcus. HAHA! Han skulle smälla av :)

Inga kommentarer: